Noen ganger trenger vi mer informasjon fra deg for å kunne finne årsaken til feilen du opplever. Denne hjelpeartikkelen går gjennom hvordan du kan hente ut denne informasjonen.
Ofte vil vi klare å hjelpe deg uten denne informasjonen. Du trenger bare å bruke denne hjelpeartikkelen hvis vi spør om det :)
Åpne konsollen
En gang i blant får man en feil hvor det ikke er noen tydelig feilmelding eller problemet er veldig spesielt. I disse tilfellene vil det komme en feilmelding som kanskje ikke vises til deg direkte, men som vises i konsollen til nettleseren. Det er til stor hjelp hvis du har muligheten til å åpne konsollen, ta et skjermbilde av den og eventuelle feilmeldinger som ligger der.
Merk at du må gjør dette før du gjør den handlingen som trigger feilen.
Chrome
- Gå til siden du opplever feilen
- Høyreklikk et sted på skjermen i nettleseren
- Velg “Inspiser”
- Nå vil du se at et lite vindu åpner seg. Klikk på fanen “Console”
- Gjør handlingen som trigger feilen
- Ta et skjermbilde av hele skjermen - inkluder Console (konsollen) og resten av siden.
- Send oss skjermbildet.

Edge
- Gå til siden du opplever feilen
- Høyreklikk et sted på skjermen i nettleseren
- Velg “Undersøk”
- Nå vil du se at et lite vindu åpner seg. Klikk på fanen “Console”
- Gjør handlingen som trigger feilen
- Ta et skjermbilde av hele skjermen - inkluder Console (konsollen) og resten av siden.
- Send oss skjermbildet.
