Hjelp og kundeservice
Fant ingen treff på dette søket
Generelt

Hvordan endre eller tilbakestille passordet


Hvis du har glemt passordet ditt kan du tilbakestille og endre det. Det gjør du ved å gå til innloggingssiden. Derfra gjør du følgende:

  1. Under passord-feltet, trykk på “Glemt passord?”
  2. Skriv inn e-postadressen til brukerkontoen din
  3. Trykk på “Send meg lenken”

Innen kort tid skal du da få tilsendt en e-post til e-postadressen du la inn. I den e-posten vil du finne en knapp hvor det står “Tilbakestill passord”. Når du trykker på denne, vil du bli sendt til en side hvor du blir bedt om å lage et nytt passord. Legg inn det nye passordet ditt og trykk så på knappen “Bytt passord”.

Sånn - nå skal du ha fått et nytt passord du kan bruke til å logge inn med. Nå kan du gå tilbake til innloggingssiden og logge inn med din e-postadresse og ditt nye passord :)

Ikke mottatt e-posten med lenken for å tilbakestille passordet

Det kan være ulike årsaker til at du ikke mottar e-posten med lenken for å tilbakestille passordet. Det kan være at e-posten har havnet i spamfilteret/søppelpost. Sjekk derfor spamfilteret og/eller søppelposten din.

En annen mulig årsak til at du ikke har mottatt e-posten er at du ikke har noen brukerkonto tilknyttet den e-postadressen. Da kan det hende at du har brukt en annen e-postadresse i regnskapssystemet. Sjekk om du da får logget inn med en av de andre e-postadressene dine. Hvis du opplever problemer med å finne riktig innlogging kan du gjerne ta kontakt med oss for hjelp.